ikona telefonu

Umów wizytę
690 184 642

Poczekaj sekundkę!

Nie odkładaj zdrowia na później. Umów się na pierwszą konsultację i popraw komfort swojego życia.

Omlet na masę i na redukcję – czyli proste śniadanie białkowo-tłuszczowe

Omlet na masę i na redukcję – czyli proste śniadanie białkowo-tłuszczowe

Omlet to proste śniadanie

Omlet można przygotować na mnóstwo sposobów. W zależności od tego, jakich dodatków użyjesz, może to być danie zarówno na masę, jak i na redukcję.

Składniki – omlet na masę

  • – 4 jajka (rozmiar L)
  • – łyżka masła klarowanego
  • – 45 g boczku surowego
  • – 60 g pomidorków

Składniki – omlet na redukcję

  • – 3 jajka (rozmiar M)
  • – łyżeczka masła klarowanego
  • – kilka oliwek
  • – 60 g pomidorków

Przygotowanie:

  1. 1. Jaja zmiksuj z dodatkiem soli i pieprzu.
  2. 2. Na dobrej patelni podgrzej masło klarowane.
  3. 3. W wersji „na masę” najpierw podsmaż drobno pokrojony boczek.
  4. 4. Następnie wlej masę jajeczną.
  5. 5. Smaż omleta na małym ogniu, w międzyczasie dodaj przekrojone pomidorki.
  6. 6. Gdy masa jajeczna jest ścięta, udekoruj omlet oliwkami.
  7. 7. Możesz także dodać bazylię, szczypiorek, czy natkę pietruszki.

W naszych jadłospisach znajdziesz więcej takich przepisów!

Potrzebujesz indywidualny plan żywieniowy na masę lub na redukcję? Umów się na wizytę.

metamorfozy naszych pacjentów

  • Adrianna

    • Poprawa samopoczucia

    • Spadek wagi

    Adrianna zdecydowała się na współpracę w formie pakietu, co umożliwiło wprowadzanie zmian stopniowo pod stałą opieką dietetyka. Najważniejszym zadaniem było uszczelnienie bariery jelitowej i przywrócenie równowagi hormonalnej. Większość zaburzeń tak naprawdę ma swój początek w jelitach. Jeżeli stan mikroflory jelitowej jest w złym stanie, odbija się to na całym organizmie.
  • Daniel

    • Lepsze zdrowie

    • Poprawa samopoczucia

    • Spadek wagi

    Dieta pomogła poprawić stan skóry, zmniejszyły się dolegliwości trawienne, zwiększyła się znacznie odporność na stres, poprawiła się kondycja i skład ciała. I nawet cheat-meale nie są przeszkodą by wyglądać tak jak na załączonych zdjęciach. Zobaczcie sami. Dobry plan, strategia i jej konsekwentne wykonywanie krok po kroczku daje właśnie takie efekty!
  • Aneta

    Bardzo polecam chudnięcie z Panem Sylwestrem. Dla mnie decyzja o rozpoczęciu walki ze złymi nawykami była trudna, bo zniechęcona wieloma nieudanymi próbami na początku nie byłam przekonana, że tym razem się uda. Jednak po konsultacji i wyjaśnieniu jak postępować przystąpiłam do działania. :-) Sam program diety jest bardzo prosty i nie wymaga wielkich przygotowań. Dodatkowo stały kontakt w przypadku jakichkolwiek wątpliwości ułatwia bardzo planowanie jadłospisu i pomaga w chwilach słabości. Mój wynik na razie to -12kg w ciągu 3 miesiące ale uderzamy razem dalej z redukcją, bo do wymarzonej wagi jeszcze troszkę brakuje. :-) Serdecznie polecam! :-)
  • Dariusz

    Ćwiczę na siłowni wiele lat, ale forma nie była taka jakiej bym oczekiwał. W dwa dni moja dieta i plan suplementacyjny został przerzucony do góry nogami i po upływie prawie 10 miesięcy czuje się przede wszystkim lepiej i forma zmierza w dobrym kierunku co widać na załączonym zdjęciu.

Umów się na wizytę

zespół dietetyków Sports-med

  • Sylwester Kłos - ZnanyLekarz.pl
  • Wiktoria Kłos - ZnanyLekarz.pl
  • Eliza Gosławska - ZnanyLekarz.pl
  • Zuzanna Zajączkowska - ZnanyLekarz.pl

Newsletter. Zapisz się i otrzymuj darmowe porady i rabaty!