ikona telefonu

Umów wizytę
690 184 642

Poczekaj sekundkę!

Nie odkładaj zdrowia na później. Umów się na pierwszą konsultację i popraw komfort swojego życia.

5 błędów, które popełniasz podczas zmiany nawyków żywieniowych

5 błędów, które popełniasz podczas zmiany nawyków żywieniowych

1. Brak cierpliwości

Coś co zaniedbywałeś przez X czasu nie odmienisz w tydzień czy dwa. Daj sobie chociaż połowę tego czasu na powrót do zdrowia czy formy fizycznej. Zdrowe tempo redukcji tkanki tłuszczowej to 0.5kg na tydzień przy założeniu, że jesteś zdrowy!

2. Podejście zero/jeden

Czyli albo dieta na 100% albo hulaj dusza piekła nie ma. Takie podejście zgubi Cię. Pokusy będą, i nawet jeśli się skusiłeś na coś niekoniecznie zdrowego, to pamiętaj, że najważniejsze jest to, by każdego dnia na nowo podejmować się zmiany i wyciągać wnioski.

3. Brak myślenia długoterminowego

Czyli dietka na miesiąc czy dwa, żeby schudnąć do wesela/komunii dziecka/wakacji, a później powrót do starych nawyków.

4. Działanie pod presją otoczenia

Odchudzasz się dla chłopaka, bo mama Ci nie daje żyć, rówieśnicy komentują. Pamiętaj, że każda trwała zmiana to taka która płynie z Twojego serca. Nie pociągniesz tego zbyt długo jeśli dojdziesz do momentu, gdzie stwierdzisz, że robisz to z troski o siebie i dla siebie.

5. Droga na skróty

Niskokaloryczne i niedoborowe plany żywieniowe z zastosowaniem spalaczy diety kończą się efektem jojo. Nie rekomendujemy takich działań. Ostatecznie kończy się to frustracją i zniechęceniem. Jeśli chcesz podejść do tematu zmiany na poważnie, kaloryczność diety musi uwzględniać Twój tryb życia, stan zdrowia, aktywność fizyczną, cel, stan fizjologiczny. Najlepiej działająca dieta to taka, która powstaje w oparciu o wywiad żywieniowy i badania krwi.

A co dla Ciebie jest największym problemem? Dodaj do mojej listy swój podpunkt.

Nie wiesz jak zacząć? Zgłoś się do nas! Skorzystaj z naszych usług.

metamorfozy naszych pacjentów

  • Adrianna

    • Poprawa samopoczucia

    • Spadek wagi

    Adrianna zdecydowała się na współpracę w formie pakietu, co umożliwiło wprowadzanie zmian stopniowo pod stałą opieką dietetyka. Najważniejszym zadaniem było uszczelnienie bariery jelitowej i przywrócenie równowagi hormonalnej. Większość zaburzeń tak naprawdę ma swój początek w jelitach. Jeżeli stan mikroflory jelitowej jest w złym stanie, odbija się to na całym organizmie.
  • Daniel

    • Lepsze zdrowie

    • Poprawa samopoczucia

    • Spadek wagi

    Dieta pomogła poprawić stan skóry, zmniejszyły się dolegliwości trawienne, zwiększyła się znacznie odporność na stres, poprawiła się kondycja i skład ciała. I nawet cheat-meale nie są przeszkodą by wyglądać tak jak na załączonych zdjęciach. Zobaczcie sami. Dobry plan, strategia i jej konsekwentne wykonywanie krok po kroczku daje właśnie takie efekty!
  • Aneta

    Bardzo polecam chudnięcie z Panem Sylwestrem. Dla mnie decyzja o rozpoczęciu walki ze złymi nawykami była trudna, bo zniechęcona wieloma nieudanymi próbami na początku nie byłam przekonana, że tym razem się uda. Jednak po konsultacji i wyjaśnieniu jak postępować przystąpiłam do działania. :-) Sam program diety jest bardzo prosty i nie wymaga wielkich przygotowań. Dodatkowo stały kontakt w przypadku jakichkolwiek wątpliwości ułatwia bardzo planowanie jadłospisu i pomaga w chwilach słabości. Mój wynik na razie to -12kg w ciągu 3 miesiące ale uderzamy razem dalej z redukcją, bo do wymarzonej wagi jeszcze troszkę brakuje. :-) Serdecznie polecam! :-)
  • Dariusz

    Ćwiczę na siłowni wiele lat, ale forma nie była taka jakiej bym oczekiwał. W dwa dni moja dieta i plan suplementacyjny został przerzucony do góry nogami i po upływie prawie 10 miesięcy czuje się przede wszystkim lepiej i forma zmierza w dobrym kierunku co widać na załączonym zdjęciu.

Umów się na wizytę

zespół dietetyków Sports-med

  • Sylwester Kłos - ZnanyLekarz.pl
  • Wiktoria Kłos - ZnanyLekarz.pl
  • Eliza Gosławska - ZnanyLekarz.pl
  • Zuzanna Zajączkowska - ZnanyLekarz.pl

Newsletter. Zapisz się i otrzymuj darmowe porady i rabaty!